حرکت آهسته و پیوسته بسیار از یک جا نشستن بهتر است و مخصوصا برای زوج‌های جوان که اول راه هستند خرید از طریق اقساط و با گرفتن وام از بانک بسیار مناسب خواهد بود. یکی از این وام‌ها وام ازدواج است که با شرایط مناسبی که دارد می‌توان راه گشای بسیار ی از مشکلات در اول زندگی برای زوج‌های جوان باشد.

متقاضیان وام مسکن بخوانند

به گزارش گلستان ۲۴؛ وام‌ها به عناوین مختلفی در بانک‌ها به افراد داده می‌شود مانند وام ازدواج، وام مسکن، وام خرید ماشین و... اگر قرار باشد با در آمد‌های که بسیاری از مردم جامعه در طول ماه کسب می‌کنند بتوانند به حداقل‌ها در زندگی برسند امکان‌پذیر نخواهد بود. وام‌ها برای افراد کم در آمد و قشر متوسط فرصتی را فراهم می‌آورد تا به صورت قسطی مواردی که در زندگی به آن نیازمند هستند را خرید نمایند.

حرکت آهسته و پیوسته بسیار از یک جا نشستن بهتر است و مخصوصا برای زوج‌های جوان که اول راه هستند خرید از طریق اقساط و با گرفتن وام از بانک بسیار مناسب خواهد بود. یکی از این وام‌ها وام ازدواج است که با شرایط مناسبی که دارد می‌توان راه گشای بسیار ی از مشکلات در اول زندگی برای زوج‌های جوان باشد.

مزیت‌ها ی وام ازدواج نسبت به وام‌های دیگر چیست؟

وام ازدواج جز وام هایی است که هر فردی می‌تواند یکبار آن را بعد از عقد دریافت کند و خوشبختانه عدد وام‌ها در سال‌های اخیر بسیار رشد خوبی داشته است و می‌تواند راه گشای نخستین مشکلات زندگی باشد و زوج می‌تواند از طریق آن زندگی را شروع نمایند. از نظر شرایط دریافت وام و باز پرداخت، وام ازدواج به بانک‌ها یکی از بهترین وام ‌ها می‌باشد. در واقع با کمک وام ازدواج زوجین می‌توانند برای مسکن نیز اقدام نماید و زندگی خود را شروع کنند و در واقع کمک بزرگی به جوانان است. وام ازدواج فقط برای کسانی است که به تازگی عقد کرده‌اند و فرصت بسیار مناسبی برای این افراد است و سرعت عمل بانک‌ها در پرداخت آن باعث شده مانند یک وام فوری برای شروع زندگی مناسب باشد. مبلغ وام ازدواج نیز سل به سال رو به افزایش است و رشد مناسب آن با میزان تورم متناسب بوده است و امید می‌رود تا زوج‌های جوان بتوانند حداقل باری را با کمک آن بردارند.

وام بانک مسکن برای خانه دار شدن زوج‌های جوان

یک از وام‌های مناسب دیگر وام بانک مسکن جهت خانه دار شدن است باز پرداخت وام مسکن مناسب است و حداکثر دوازده سال طول می‌کشد و مقدار سود بازپرداخت آن ۵.۹ درصد می‌باشد. به عنوان مثال فردی که ۸۰ میلیون وام دریافت نموده است قسط‌های ۹۳۰ هزار تومانی را باید به بانک برگرداند و در واقع ۵۴ میلیون سود کرده است و اگر وام ۱۶۰ میلیونی بگیرد ۱۲۸ میلیون سود نموده است. وام بانک مسکن نیز مانند وام ازدواج دارای مزیت هایی است مثلا روش پرداخت پلکانی به این صورت که در سال‌های اول مبلغ کم است و در سال‌های بعد و به مرور زمان که شوک وام کاهش یافت مبلغ افزایش می‌یابد. اگر سال‌های اول زندگی شما باشد این روش بسیار مناسب است زیرا فشاری برای شما ایجاد نخواهد کرد. برای اینکه با طرح زوجین بانک مسکن آشنا شوید، می‌توانید از طریق سایت بانک مسکن این بخش را مطالعه کنید و یا از شعب بانک مسکن به اطلاعات بیشتری دست یابید این وام مانند وام ازدواج برای بهتر شدن شرایط زندگی زوجین می‌باشد. وضعیت وام ازدواج نیز در حال بررسی است تا زمان بازپرداخت آن بیشتر شود تا فشار کمتری برای جوانان ایجاد کند و میزان قسطهای آن به حداقل برسد. وام مسکن به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد خرید خانه در شهر را داشته باشند و اگر در اطراف شهر و یا روستا قصد خرید داشته باشد محدودیت هایی از طرف بانک اعمال خواهد شد.

 بازپرداخت وام ازدواج بررسی بیشتری می‌شود

نمایندگان مجلس در حال بررسی بازپرداخت قسط‌های وام ازدواج هستند تا با افزایش آن بازپرداخت آن را برای جوانان ساده تر نمایند و حرکتی را برای ساده تر کردن ازدواج جوانان انجام دهند. اگر زمان بازپرداخت وام ازدواج را افزایش بدهند و بانک مبلغ سی میلیون تومان را پرداخت کند اقساط ماهانه ۵۵۰ هزار تومان خواهد شد و اگر باز پرداخت را شش ساله کنند اقساط ماهانه ۴۵۰ هزار تومان خواهد شد و اگر هفت ساله شود ۳۹۰ هزار تومان در هر ماه پرداخت خواهد شد در واقع با افزایش تعداد سال‌های باز پرداخت مبلغ قسط‌ها کاهش خواهد یافت. برای خرید خانه و یا ماشین و یا هر هزینه‌ای که در زندگی داشته باشید ولی درحال‌حاضر مبلغی در دست نداشته باشید می‌توانید به سراغ وام بروید و با کسب اطلاعات بیشتر از بانک‌ها وامی که مناسب وضعیت خودتان باشد را انتخاب نمایید و با کمک آن مسائل مالی خود را بهبود بخشید. از طریق برخی سایت‌های اینترنتی می‌توانید به اطلاعات درستی از وام‌ها دسترسی پیدا کنید. به غیر از وام ازدواج وام‌های دیگری نیز با شرایط مناسب در بانک‌ها وجود دارد. وام چی نام سایتی است که در آن بهترین وام‌ها با کارمزد‌های مناسب به شما پیشنهاد می‌شود. البته خوش حساب بودن شما در بانک‌ها نیز در گرفتن تسهیلات برای شما موثر خواهد بود اگر در بانک قرض الحسنه حساب داشته باشید و گردش مالی خوبی داشته باشید به راحتی می‌توانید یک وام مناسب را از آن بانک دریافت کنید.

منبع: خبرآنلاین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار