رئیس‌جمهور بر ضرورت پرداخت به‌هنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال 99 در این چارچوب، تاکید کرد.

تاکید روحانی بر ضرورت پرداخت به‌هنگام حقوق بازنشستگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  گزارشی از اقدامات این سازمان در جهت تحقق قانون بودجه سال 99 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

محمد باقر نوبخت در این گزارش ، با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم برای مدیریت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ایران، پیشنهادهایی را در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و همچنین مدیریت مصرف منابع ارائه کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در این جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام  حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال 99 در این چارچوب، تاکید کرد.

در این جلسه اعضای شورا خواستار صرفه جویی در هزینه‌های بودجه  و تداوم تخصیص منابع  برای پرداخت هزینه های حقوق و همچنین یارانه های حمایتی و معیشتی به خانوارهای دارای شرایط شدند.

تاکید بر لزوم  استمرار اجرای طرح های اشتغال زا و عمرانی در کشور از دیگر محورهای مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه بود.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار