دویست و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان با حضور نمایندگان منتخب دوره یازدهم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و در راستای سلسله نشست‌های تدوین برنامه توسعه شهر گرگان تحت عنوان میز توسعه برگزار شد.

بررسی طرح‌های شهری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا آقاملائی، رئیس شورای شهر گرگان در این جلسه با تاکید بر اینکه ما به همکاری و تعامل نمایندگان مجلس در پیگیری و اجرای طرح‌هایی همچون تله‌کابین، شهربازی و سورتمه نیاز داریم، گفت: در زمینه بسکتبال شاهد حمایت خوبی از سوی منتخبان مردم در مجلس بودیم و انتظار می‌رود ضمن تداوم برگزاری این جلسات موضوعاتی از جمله احداث بیمارستان و مدیریت یکپارچه شهری مورد پیگیری جدی قرار بگیرد. ناصر گرزین، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مغفول مانده در مدیریت کلان، مدیریت شهری است، گفت: نمایندگان مجلس، عصاره وجودی مردم هستند و شهرداری نیز در بخش‌های مختلف به‌عنوان خدمتگزار مردم ارائه خدمات دارد و از این رو باید مساعدت به مدیریت شهری در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد.  وی در ادامه با اشاره به اینکه ناهارخوران و النگدره تحت فشار گردشگران از سراسر استان است، افزود: باید سعی کنیم در بخش مرکزی شهر از ظرفیت‌های اداره دخانیات و پادگان که در طرح جامع هم دیده شده، استفاده کنیم.

کاظم‌نژاد، کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در شصت کلا را نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح و مسیر ورودی و هزینه‌بر دانست وافزود: می‌توان این بیمارستان را در زمین دیگری که شهرداری در نظر گرفته و از سه نقطه مسیر دسترسی دارد، احداث کرد.

سیدمحمد مرتضوی، رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل و نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تاکید بر ضرورت بازنگری در نحوه تامین درآمد شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها نقش بسیاری از سازمان‌ها را بر عهده می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ساخت و ساز در فضاهای جنگلی و طبیعی جلوگیری کرد، گفت: باید با تغییر ساختارها و نگاه‌ها، فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی فراهم و به سمت جهش تولید در حوزه‌های مختلف همچون ساخت و سازها حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار