استاندار کرمانشاه گفت: پنج هزار واحد مسکن مهر استان با کمک طرح اقدام ملی مسکن تا پایان امسال تعیین تکلیف خواهد شد.

زمان تحویل ۳ هزار واحد مسکن مهر اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست شورای مسکن استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: یک سری از واحدهای مسکن مهر مشکل دار در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساماندهی می‌شود و مابقی تحت عنوان مسکن مهر به اتمام می‌رسند.

وی افزود: سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در اختیار مسکن و شهرسازی و مابقی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که هرچه زودتر باید برای ساماندهی آنها دست به کار شوند.

وی خطاب به مدیران این ۲ ارگان گفت: تعاونی هایی که برای ساخت مسکن مهر مشکل دارند مشخص شوند تا در نشست بعدی شورای مسکن برای آنها چاره اندیشی شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در سال ۹۹ باید حتما جهشی در رونق بازار مسکن ایجاد کنیم زیرا اعتقاد داریم با رونق این بازار علاوه بر ایجاد مشاغل، صنایع بسیاری نیز ‌در کنار آنها ایجاد خواهد شد.

بازوند تاکید کرد: باید برش شهرستانی این واحدها مشخص شود تا با کمک فرمانداران برای حل مشکلات آنان اقدام شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ۱۶۰ واحد مسکن مهر افراد زیرپوشش بهزیستی گفت: این واحدها در شهرستان هرسین قرار دارد و فرمانداری و اداره راه و شهرسازی باید هرچه زودتر مشکلات آنها را برطرف کنند.

بازوند تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کرمانشاه باید به مسکن و شهرسازی و ادارات آب و برق کمک کنیم.

وی افزود: ارگان‌های درگیر با ساخت مسکن‌های مهر اعتبارات لازم برای تامین‌ زیرساخت‌ها را تعیین و اعلام کنند تا برای آنها چاره اندیشی شود.

سه هزار و ۸۱۴ مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه نیز در این نشست گفت: سه هزار و ۸۱۴ واحد مسکن‌ مهر استان تا پایان امسال تکمیل می‌شود و به مردم‌ تحویل داده خواهد شد.

مسعود شریفی افزود: از این تعداد واحدهای مسکونی ۲ هزار ۹۸۸ واحد در مرکز استان، ۴۰۰ واحد در اسلام آبادغرب، ۱۱۲ واحد در کنگاور، ۱۵۰ واحد در جوانرود و ۱۶۰ واحد در هرسین در دست اقدام است.

وی افزود: در واحدهای مسکن مهر جوانرود و اسلام آبادغرب نیز ساکنان با مشکل دریافت تسهیلات از بانک مواجه هستند که باید برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در رابطه با ۶۹۹ واحد مسکن چشمه سفید ارتش نیز گفت: ۳۰۰ واحد این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل شده است برای تامین زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی با مشکل روبه رو هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار