میرزایی گفت: اقامتگاه های بومگردی شهرستان گالیکش براثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند اما هنوز برنامه ای برای جبران خسارت این بخش ابلاغ نشده است.

خسارت کرونا به اقامتگاه های بومگردی گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اصغر میرزایی» امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: شهرستان گالیکش در شرایط سفید کرونا قرار دارد اما با وجود آنکه در شرایط سفید قرار داریم هنوز جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا استمرار دارد.

 

 فرماندار گالیکش ادامه داد: تأکید ما بر این است که نظارت ها و کنترل ها به گونه ای باشد که شرایط شهرستان به وضعیت قبل برنگردد.

 

میرزایی به همراهی اقشار مختلف مردم در  کنترل شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد و افزود: در هفته گذشته با وجود آنکه در شرایط سفید قرار داشتیم اما امام جمعه شهرستان برای سلامت مردم نماز جمعه را برگزار نکرد.

 

وی به رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: در راستای ساماندهی کمک های مردمی چهار کمیته تشکیل شد و یک کمیته بازتوانی روحی و روانی برای خانواده های جانباخته از کرونا در نظر گرفته شد و این کمیته اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام داد.

 

فرماندار گالیکش متذکر شد: بومگردی شهرستان براثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند اما هنوز از سوی دولت برنامه ای برای جبران خسارت ابلاغ نشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار