وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری توضیحاتی ارائه داد.

فراخوان استخدام آموزش و پرورش تا ۲هفته آینده

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، حاجی‌میرزایی درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: نیاز به نیروی انسانی از سال‌های گذشته وجود داشته است و در شرایطی روند صعودی به خود گرفته است؛ با رعایت مجموعه ملاحظات و شاخص‌هایی، روش‌های تأمین نیرو در آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی ادامه داد: راه‌هایی مانند آزمون استخدامی است که آزمون استخدامی در مرداد برگزار می‌شود که فراخوان آن در یکی، دو هفته آینده اعلام خواهد شد اما روش‌های دیگر مانند جذب از دانشگاه فرهنگیان و جذب آموزشیاران نهضت، حق‌التدریس‌ها و نیروهای پیش‌دبستانی نیز پیش‌بینی شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره انتشار برخی اخبار درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور گفت: این خبر، منبع موثفی ندارد و ما نیز هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکردیم؛  البته متناسب با شرایط تصمیم می‌گیریم.

وی در خصوص واریز نوبت دوم و سوم سرانه بهداشتی مدارس اظهار کرد: در یک مرحله سرانه تخصیص یافت و چون مدارس تعطیل شد، آن را نگه داشتند و الان در زمان بازگشایی مدارس برای تجهیز سرویس بهداشتی مدارس به مایع دستشویی و ضدعفونی کلاس‌ها تخصیص می‌یابد؛ البته اگر لازم باشد تخصیص دیگری هم دریافت می‌شود و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار