مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان در قالب فضای مجازی با برگزاری برنامه‌ها و مسابقه‌های فرهنگی هنری به جهت حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.

گرامیداشت روز جهانی قدس در کانون پرورش فکری گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به مناسبت بزرگداشت روز قدس و اعلام‌ همبستگی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین، مراکز فرهنگی هنری کانون به صورت مجازی برنامه‌های مختلفی برگزار کردند.

شعرخوانی مجازی در مرکزشماره یک کانون گنبد کاووس و کتابخانه سیار مرزی داشلی برون

گروه مجازی کانون شماره یک گنبد کاووس با همکاری کتابخانه سیار مرزی داشلی برون همزمان با روز جهانی قدس، مسابقه شعرخوانی برگزار کردند.

طیبه جلالی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبد با بیان این مطلب گفت: در این مسابقه مربیان به معرفی کتاب «خواهرم پرنده شد» و ارسال شعرهای آن در گروه‌های مجازی  کردند، سپس اعضای کودک و نوجوان یکی از شعرها را انتخاب کرده و پس از خوانش آن، فیلم یا صوت خود را از اشعار کتاب ارسال کردند.

وی گفت: در این برنامه آثار بسیار زیبایی ارسال شد که در پایان مهسا کیخا، صابره مفرح و کوثر سپاهی بعنوان برگزیدگان انتخاب شدند که هدایایی نیز برای انها در نظر گرفته شد.

مسابقه مجازی نقاشی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گرگان با برگزاری مسابقه نقاشی به صورت مجازی به حمایت و هم‌دردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین پرداختند.

سبیکه سادات میرقاسمی، مربی مسئول مرکز شماره یک کانون گرگان با بیان این مطلب افزود: همزمان با روزجهانی قدس مسابقه‌ای در قالب فضای مجازی طراحی شد تا بر اساس آن اعضای مرکز با ارسال نقاشی‌های خود، توجه و حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطین نشان دهند.

من یک فلسطینی‌ام، سلام بر قدس، نماز در مسجدالاقصی و اسرائیل، ترسناک‌ترین کرونا، موضوعات نقاشی مرکز شماره یک گرگان برای این روز بود.

«همراه با سرزمین زیتون» در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد کاووس

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد کاووس همزمان با روز جهانی قدس و با هدف آشنائی کودکان و نوجوانان با وقایع و رویدادها و مناسبت‌ها، مسابقه‌ای با عنوان «همراه با سرزمین زیتون» به صورت مجازی برگزار کردند.

سمیه محمدی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد کاووس گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این راهپیمایی برگزارنمی شود، لذا کودکان و نوجوانان گنبدی با بهره گیری ازهنر قلم حمایت خود را از کودکان فلسطینی اعلام کردند.

وی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ایجاد روحیه نشاط و حماسه با محوریت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در راستای استکبار ستیزی و بستری برای تعامل نوجوانان در فاضی مجازی با محوریت مقاومت تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار