معاون پژوهش بنیاد شهید استان گلستان از رونمایی اولین سامانه اندرویدی ویژه گوشی های تلفن همراه در استان گلستان خبر داد و گفت پادکست صدا و تصویر شهدا که قبلا فعال بوده ، فعلا به صورت موقت غیر فعال شده است .

رونمایی از اولین سامانه اندرویدی شهدا ویژه گوشی های همراه در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، محمد طالع زاری در خصوص اهم برنامه های این معاونت در فضای مجازی در سال 1393 گفت: این معاونت در سال 93 کارهای متعددی را در فضای مجازی انجام داده است که مهمترین آنها، دریافت وصیت نامه شهدا، تراکت یک تا دو دقیقه ای خاطرات ایثارگران ، موسیقی شاد حوزه ایثار برای کودکان، راه اندازی اولین سایت مادر شهید در کشور و سایر فعالیت های گوناگون در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان گلستان و سراسر کشور صورت گرفته است.

وی گفت: یکی از کارهای این معاونت در فضای مجازی، دریافت وصیت نامه شهدای گلستان بوده است که مردم عزیز میتوانند با ارسال عدد 1 به 3000756111 آخرین اطلاعات آنرا دریافت نمایند.

طالع زاری افزود: تا کنون بیش از105 تراکت یک تا دو دقیقه ای خاطرات ایثارگران به صورت انیمیشن تهیه شده است که برای استفاده عموم مردم یک کانال (صحفه) در شبکه های ویدیویی راه اندازی کرده ایم که بخشی از آن را در صحفه ای به آدرساینجا می توانید ملاحظه کنند.

معاون پژوهش بنیاد شهید استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما از تولید موسیقی شاد حوزه ایثار برای کودکان خبر داد که کودکان عزیز میتوانند به آدرس اینجا مراجعه و آن را دریافت کنند.

وی در خصوص کلیپ های ساخته شده این معاونت در سال 93 گفت: کلیپهایی این معاونت در سیمای گلستان پخش شده است و مردم عزیز میتوانند جهت دریافت و تماشای این کلیپ ها به آدرس  اینجا مراجعه نمایند.

طالع زاری از راه اندازی 50 سایت اینترنتی شهدای گلستان در استان خبر داد و تصریح کرد: این وب سایت ها به صورت مستقل اداره می شوند و یک پرتال اصلی به آدرس اینجا راه اندازی شده است و اولین سایت مادر شهید در کشور که در استان گلستان طراحی شده که آدرس آن، اینجا می باشد.

معاون پژوهش بنیاد شهید گلستان در پایان گفتگو با خبرنگار ما از رونمایی اولین سامانه اندرویدی ویژه گوشی های تلفن همراه در استان گلستان خبر داد و گفت پادکست صدا و تصویر شهدا که قبلا فعال بوده ، فعلا به صورت موقت غیر فعال شده است .

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار