رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: مردم دشت ورامین باید به قیام خود در ۱۵ خرداد افتخار کنند، ‌چرا که قیام ۱۵ خرداد شناسنامه و زیر بنای انقلاب اسلامی را جاسازی کرده است.

تفکرات و منظومه فکری حضرت امام ‌(ره) در جهان به اجرا در آمده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدناصرالدین نوری زاده پیش از ظهر سه شنبه ۱۳ خرداد ماه در نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) که با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مسئولان، جمعی از روحانیون و اصحاب رسانه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، بیان کرد: امروزه کشور امنیت و آرامش کنونی خود را مدیون حرکت های مانند قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ می داند. در کشور ما به ازای هر صندلی و پُست سازمانی؛ ۷۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز به این مناسبت در کنار هم جمع شدیم تا تفکرات فکری امامان و رهبران انقلاب را اسلامی را مورد بررسی قرار دهیم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: امام خمینی(ره) مزین به علم و ایمان بود، امام راحل دارای روح توحیدی بود، امام عزیز در خصوص قیامی که به پا خواسته بود ایمان داشت و در این مسیر نیز از امام حسین(ع) الگو برداری کرده بود و منظومه فکری حضرت امام مبارزه با ظالم و مبارزه با ستمگران بود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده اظهار کرد: هدف از قیام حضرت امام(ره) از تشکیل حکومت اسلامی این بود که این پیام را به دنیا صادره کند تا حکومت اسلامی را در دنیا به سرانجام برساند و به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و تشکیل حکومت را برای خدمت انجام داده بود.

وی یادآور شد: یاران واقعی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۲ در گهواره بودند و این سربازان در سال ۵۷ تا ۶۷ و هم اکنون توانستند جنگ را اداره کنند و در اداره کشور نیز موفق بودند؛ مسئولان نباید اجازه بدهند تا خون شهدای انقلاب هدر برود و باید مسئول پاسداری از خون شهدا باشند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: بازخوانی شخصیت امام خمینی(ره) سخت نیست، نسل جوان می تواند تفکرات فکری امام را در رهبر معظم انقلاب اسلامی مشاهد کند، مبارزه با ظالم‌، معرفی اسلام ناب‌ و بودن در خط اسلام واقعی را می توان در نهضت امام خمینی (ره) مشاهد کرد.

حجت الاسلام نوری زاده تاکید کرد: از بدو پیروزی انقلاب، کشور ۱۷ فتنه را سپری کرده و در این مسیر نیز همه فتنه ها را با حضور پر شور مردم خنثی شده است‌.

وی افزود: دشمنان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب دو هدف را در پیش گرفتند، یکی از بین بردن اسلام و ساقط کردن نظام و دومی ایجاد تحریم های ظالمانه و جنگ هایی که در کشور به راه افتاد و آرامش و امنیت کشور را به خطر انداختند و این اقدامات دشمنان نیز ناکام ماند، ‌چرا که حضور مردم در صحنه همه نقشه ها از بین برده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: خط فکری امام قابل تحریف نیست‌، چرا که حضرت امام مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم را در دستور کار داده بود، نترسیدن از ظالم، استکبار ستیزی، مبارزه با کاخ نشینی، دشمن شناسی، مبارزه با امریکا و اسرائیل از تفکرات فکری امام خمینی (ره) است که غیر قابل تحریف است.

وی در پایان ‌گفت: امروز تفکرات و منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) در جهان به اجرا در آمده و جانشین بر حق ایشان ادامه دهنده مسیر حضرت امام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار