صادق روشنی، جانباز دفاع مقدس و فعال فرهنگی استان گلستان:

این روزها هم دوران جاهلیت باز گشته است. مسئولین ما اگر در این مورد موضع گیری هم می کنند، موضع آن ها دینی است. اسلام خیلی مظلوم است و بیشترین سختی ها را بین همه پیامبران الهی، حضرت محمد (ص) تحمل کرده اند.

خمینی (ره) خیر خواه مردم بود/ این روز ها دوران جاهلیت به جهان غرب برگشته است

صادق روشنی، جانباز دفاع مقدس و فعال فرهنگی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درمورد علل پیروزی امام خمینی (ره) بر استکبار گفت: جایگاه خداشناسی امام خمینی (ره) ، محبت و معرفت قلبیشان با خداوند باری تعالی ، اولین فاکتور پیروزی ایشان  بر استکبار و کفر بود. فاکتور دوم هم پشتوانه مردمی بود که او را دوست داشتند واو هم به مردم عشق می ورزید. همچنین وحدت مردم که در آن روز ها با هر ندایی که امام (ره) می دادند، دسته جمعی حرکت میکردند هم، از فاکتور های مهم شکست استکبار مقابل انقلاب اسلامی بود. مردم در آم زمان سرمای زمستان را تلطیف کرده بودند و با گرمای دل هایشان از یکدیگر حمایت می کردند.

qqqqqqqqqqqq

روشنی ادامه داد: اما حضرت امام خمینی (ره) به همین فاکتور خداشناسی اکتفا نکرد. واقعیت این است که ایشان در مبدا دوستی با خدا، به گونه ای عبادت می کرد که عبادت او رمز خیر و برکت برای جامعه و همه آحاد شد. حضرت امام علی (ع) در حدیثی می فرمایند: کسی که برای دیگران خیر خواه باشد، یقینا خداوند برای او خیر خواه خواهد بود. امام خمینی (ره) برای مردم خیر خواه بودند و شکر خدا توانستند دین داری را برای مردم به ارمغان بیاورند.

qqqqq

وی با بیان این که در زمان حضرت محمد (ص) که عصر جاهیلت بود، مردم ایشان را اذیت می کردند و به وی فحاشی و هتکای می نمودند، یاد آور شد:   این روزها هم دوران جاهلیت باز گشته است. مسئولین ما اگر در این مورد موضع گیری هم می کنند، موضع آن ها دینی است. اسلام خیلی مظلوم است و بیشترین سختی ها را بین همه پیامبران الهی، حضرت محمد (ص) تحمل کرده اند. انشاالله که مسئولین ما با تلاش بیشتری از دین مبین اسلام دفاع کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار