دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران، گفت: قیمت آب معدنی امسال تغییر نمی‌کند.

قیمت آب معدنی افزایش می‌یابد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ پیمان فروهر با بیان اینکه از سال گذشته مشکلاتی که با آغاز فصل گرما در زمینه تامین مواد اولیه بطری آب معدنی ایجاد می‌شد حل شده، اظهارکرد: ماده اولیه تولید بطری آب معدنی امسال افزایش قیمت نداشته است.

وی همچنین افزود: قیمت آب معدنی امسال افزایش نمی‌یابد چراکه هم وضعیت معیشت مردم اجازه افزایش قیمت نمی‌دهد و هم هرچقدر این محصول گران‌تر شود، تقاضای آن کاهش می‌یابد و زمان‌هایی که قیمت این محصول افزایش می‌یافت هم اصولاً چاره دیگری وجود نداشت.

البته به گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران، در امسال هم کرایه حمل رایگان بخشی از مواد اولیه افزایش داشت اما تصمیم هیات مدیره تاکنون این بود که قیمت آب بسته‌بندی افزایش پیدا نکند.

گفتنی است، هر سال با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف pet به عنوان ماده اولیه تولید انواع بطری‌های پلاستیکی برای تولید انواع نوشیدنی‌ها بازار این ماده اولیه با چالش‌هایی مواجه می‌شد، ولی از خرداد ماه سال گذشته معاون وقت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمیته ویژه برای تعیین سهمیه واحدهای مصرف‌کننده Pet خبر داده و گفته بود که با برقراری ارتباط الکترونیکی بین سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، پتروشیمی، بورس کالا و حمل‌ونقل و انبارها، مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه بطری‌های پلاستیکی در امسال برطرف خواهد شد.

 
منبع: ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار