معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول:

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول گفت: مکتب و راه امام خمینی(ره) بهترین راه نجات هر انسانی است، که با الگوگیری از سیره عملی امام و با توفیق الهی می توان در این مسیر نورانی ثابت قدم ماند.

مکتب امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ خانم آمنه شریعتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در گلستان، امام خمینی(ره) را یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ بشریت دانست و گفت: امام خمینی(ره) با قیامش علیه ظلم های طاغوت، پیامبر گونه عمل کردند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را اعجاز قرن معرفی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: "انقلاب ما بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست".

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقدند که اخلاص و قدرت معنوی، همراه با خصوصیت منحصر به فرد امام خمینی(ره) توانست تاج و تخت فرعونیانِ زمان را در هم بکوبد و قلب همه مستضعفان را به نور امید روشن سازد.

شریعتی با بیان اینکه مکتب امام برگرفته از قرآن و معرفت اهل بیت(علیهم السلام) است، تصریح کرد: چنانچه امام(ره)، هم خود و هم ملت عزیز ایران را مفتخر به این مکتب الهی دانسته است، فهمیده می شود که تمامی این مکتب، برگرفته از منابع دین الهی است.

وی بیان کرد: مکتب و راه امام خمینی(ره) بهترین راه نجات هر انسانی است، که با الگوگیری از سیره عملی امام و با توفیق الهی می توان در این مسیر نورانی ثابت قدم ماند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر، سیره زندگی امام خمینی را بهترین الگو برای جامعه انسانی دانست و گفت: جنبه های مختلف زندگی امام(ره) می تواند بهترین الگو برای نسل دیروز و نسل متحول و پیشرفته امروز باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار