به‌مناسبت گرامیداشت مفام شهدای نظم وامنیت عمومی وحمایت از مجاهدان عرصه سلامت کشور وکمک مومنانه به بیماران مبتلا به کرونا کارکنان نیروی انتظامی بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

کمک مومنانه کارکنان نیروی انتظامی گلستان به بیماران
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان ، با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان درجهت تامین خون مورد نیاز بیماران بستری دربیمارستانهای استان تیم سیار اهدای خون انتقال خون استان در نیروی انتظامی گرگان و آق قلا و مرزبانی استان مستقر شد .
دکتر حسینا رئیس  بهداری نیروی انتظامی استان گلستان، یکی از مؤلفه‌های ایجاد همدلی را شرکت در امور خیرخواهانه و کمک به نیازمندان برشمرد و اظهار کرد: اهدای خون موجب نجات جان میلیون ها نفر در دنیا می شود و با وجود تلاشهای پزشکی برای تولید خون مصنوعی یا سایر روشهای جایگزین، هنوز خون طبیعی انسان تنها راهکار برای حفظ سلامت و جلوگیری از مرگ انسانها در اثر خونریزی، اعمال جراحی و برخی بیماری‌ها است.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، با توجه به وجود این ویروس و کاهش بانک خون درانتقال خون، کارکنان نیروی انتظامی با حضوری پرشور در تیم های سیار خونگیری  اقدام به این امر خداپسندانه یعنی اهدا خون کرده‌اند.
وی درپایان با بیان اینکه، امیدواریم توانسته باشیم گوشه‌ای از کمبود خون، این مایه حیاتی بیماران را جبران کرده باشیم، گفت: مشارکت در برنامه‌های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه نشاط در بین همکاران و بالا رفتن میزان بهره‌وری و کارایی آنها می‌شود.
 
 
گفتنی است دراین طرح 150 نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان موفق به اهدای خون شدند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار