فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» هنرمند گرگانی و گلستانی مقابل دوربین رفت.

تصویربرداری فیلم کوتاه «ظهر جمعه» آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» هنرمند گرگانی و گلستانی، از شامگاه پنج شنبه (۲۲ خردادماه) مقابل دوربین رفت.

فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی و تهیه کنندگی سید محمد هادی موسوی رکنی تولید می‌شود.

این فیلم با مضمونی اجتماعی در حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود و گروه سازنده مدت یک هفته تصویرداری را برای فیلم برنامه ریزی و پیش بینی کرده اند.

سیروس همتی از چهره‌های نام آشنای تئاتر، تلویزیون و سینما کشور در کنار محمد خوشبختیان، هانیه امامی و محمد حسین صفایی به عنوان بازیگر در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «ظهر جمعه» عبارتند از دستیار کارگردان: جعفر صادقی، منشی صحنه: رعنا زیادلو، تصویربردار: مهدی شمقدری، دستیاران تصویر: پاسندی و نوروزی، صدابردار: افشین اشراقی، دستیار صدا: سید ایمان معصوم، مدیر چهره پردازی: الهام موسوی، مدیرتولید: محمدرضا معیری، طراح صحنه و لباس: عمادالدین رجبلو، مدیر تدارکات: صابر مفیدی، دستیار صحنه و مجری گریم: محمد نقابی و عکاس و فیلم بردار پشت صحنه: دانیال حسینی و معین قنادان

گفتنی است یاسین رضوانی از چهره‌های فعال عرصه هنرهای نمایشی و هنرهای تصویری استان گلستان است که از آخرین فعالیت‌های وی می‌توان به تولید ۳۰ قسمت آیتم‌های فیلم کوتاه ویژه برنامه دعوت شبکه اول سیما در سال جاری اشاره کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار