میزبانی گلستان از جشنواره ملی فرش، دستگیری ۶ عضو باند خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در استان و پایان ساخت ۲ مدرسه در گالیکش از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

میزبانی گلستان از جشنواره ملی فرش و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، نشست رییس و اعضای هیات مدیره کانون وکلای گلستان با رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست رییس کانون وکلای دادگستری گلستان با بیان اینکه وکلای دادگستری وکلای خاص و نمایندگان مجلس وکلای عام مردم هستند گفت: این شباهت بین وکلا و نمایندگان مجلس کمک می کند تا علاوه بر اشتراک فکری بین این دو قشر، تعامل مناسبی نیز وجود داشته باشد.

رضا سلیمانی بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس از اختیار و استقلال لازم در قانونگذاری برخوردار نبوده و وابسته به دولت، قوه قضاییه و نهادهای دیگر باشند، نمی توانند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ضرورت تعامل بین کانون های وکلا و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: مجلس و نمایندگان آن به کمک و مشاوره های حقوقی وکلا بویژه در موضوع طرح ها و لوایح نیاز جدی دارند.

رمضانعلی سنگدوینی با تاکید بر حفظ استقلال نهاد وکالت در ایران افزود: وجود این استقلال در راستای حفظ شان این نهاد و ملت ایران دارای اهمیت زیادی است.

**

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت از تشکیل ۵۰ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبرداد.

**
علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش با اعلام خبر پایان عملیات ساخت ۲ مدرسه در این شهرستان گفت: این مدارس در روستای پنو و شهر گالیکش تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

پارسال ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نوسازی مدارس گالیکش اختصاص یافت.

**

با اعلام مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی (افق) حرم مطهر حضرت یحیی بن زید (ع) در گنبدکاووس مراسم عزاداری و سوگواری شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) شامگاه امشب سه شنبه بصورت زنده از صفحه اینستاگرام این مرکز پخش خواهد شد.

**

رییس پلیس امنیت عمومی گلستان از دستگیری ۶ عضو باند خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در کردکوی و گرگان خبر داد و گفت : از مخفیگاه متهمان ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۵ فشنگ که بصورت قاچاق از غرب وارد کشور شده بودند کشف شد.

**

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: کشاورزان گلستانی، امسال، ۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی خود را به زیر کشت باقلا بردند که تاکنون ۳ هزار و ۱۱۰ هکتار آن برداشت شد.

**

شهروندان غرب گلستان از وضعیت نامناسب روشنایی جاده بندرترکمن به آق قلا که همه ساله موجب بروز تصادفات متعدد مالی و جانی می شود گلایه کرده و خواستار بهبود وضعیت روشنایی و ایمنی این مسیر پرتردد در غرب استان گلستان شدند.

**

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در راستای رشد و پویایی اقتصاد و فعالیت‌های اجتماعی موثر زنان، از اجرای ۲ طرح مهریار و جشنواره ملی فرش در استان خبر داد و هدف از آن را توسعه بازار فروش محصولات تولیدی بانوان عنوان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار