وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان تاکنون تاخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه سال‌جاری پرداخت می‌شود.

پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی گلستان،محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با مهر اظهار کرد: نقش مدرسه در فرهنگ تربیتی و دینی بسیار ویژه است، زیرا مدارس ارتباطی مستمر با دانش‌آموزان دارند و این ارتباط فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی دانش‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان تا کنون تأخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه سال‌جاری پرداخت می‌شود و در سال ۹۹ نیز فرصت برای پرداخت پاداش بازنشستگان وجود دارد.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش بازنشستگان بیان کرد: دولت در بودجه سالانه برای این اقدام بودجه را منظور نکرده و دستگاه‌ها موظف هستند تا از محل فروش اموال، مبالغ پرداختی را تأمین کنند.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: گفتگوهایی اکنون با دولت آغاز شده و تلاش‌هایی برای مولدسازی دارایی‌ها انجام‌شده و امید است طلب فرهنگیان در زمان مناسب پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تمرکز ما برای برقراری عدالت تحصیلی روی مدارس دولتی است که ۸۹ درصد مدارس ما را تشکیل می‌دهند، بنابراین برای آموزش معلمان مدارس دولتی برنامه داریم و نظارت را تشدید می‌کنیم.

وی در انتها با اشاره به برنامه شاد، گفت: دسترسی به تدریس‌های برتر از طریق برنامه شاد بیشتر شده و اینکه عده‌ای نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند مغایر عدالت نیست، زیرا با این ابزار ۷۰ درصد مسئله حل شده و برای افراد باقی‌مانده روشی را پیدا خواهیم کرد تا بهترین آموزش‌ها را به آن‌ها برسانیم.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    زحمت کشیدید مگه مبخواید صدقه بدهید دیگه چه ا ررشی اره یه پراید هم نمیشه اگر راست میگویید رتبه بندی کنید ایااین عدالن است

آخرین اخبار