یک خبرنگار روسی در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از احتمال موفقیت سردار آزمون در کشورهای ایتالیا و اسپانیا سخن گفت.

خبرنگار روسی: آزمون می‌تواند در ایتالیا و اسپانیا موفق باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ روسیه را به نظرسنجی گذاشت که سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه هم در میان گزینه‌ها حضور دارد.

سایت AFC درباره این گزینه‌ها با دنیس رومانتسوف، خبرنگار روسی که در رسانه اصلی لیگ برتر روسیه یعنی «Match TV» فعالیت می‌کند، گفت‌وگو کرد. رومانتسوف درخصوص سردار آزمون گفت: زمانی که این بازیکن برای اولین بار به روسیه آمد، کمتر شناخته می‌شد اما بسیار درخشان آغاز کرد. او سپس به خاطر جوانی و بی‌ثباتی‌اش، تقریباً به سایه رفت، کمتر بازی کرد و کمتر گل زد. زمانی که آزمون با مربی خود یعنی بردیف به روستوف رفت، اوج گرفت و متحول شد.

وی درباره  عملکرد آزمون در زنیت سن‌پترزبورگ عنوان کرد: او از ابتدا در زنیت گل‌های زیادی زد. این بازیکن به تیمش کمک کرد تا به جایگاه‌های بالا برسد و به قهرمانی روسیه رسید. فکر می‌کنم آزمون همه چیز مورد نیاز را دارد تا به روند فعلی خود ادامه دهد و فراتر برود، از جمله انتقال به یک لیگ قدرتمندتر. او به خوبی با شرایط اروپا مطابقت یافته و نباید مشکلی داشته باشد. سردار بازیکنی چندپُسته و بین‌المللی است و فکر می‌کنم می‌تواند در ایتالیا و اسپانیا موفق باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار