نماینده رامیان و آزادشهر از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلف کشور انتقاد و تاکید کرد که باید دولت الکترونیک به درستی در کل کشور اجرایی شود.

انتقاد کوهساری از مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کارهای خوبی در سطح کشور صورت گرفته ولی وقتی در منطقه‌ای وضعیت خوب نباشد مردم آن منطقه ناراضی خواهند بود.

وی با بیان این که بسیاری از نقاط شهرستان‌های رامیان و آزاد شهر با مشکل آنتن دهی تلفن همراه رو بروست، گفت: رامیان و آزاد شهر در مسیر جاده تهران - مشهد بوده که وضعیت آنتن دهی خوبی ندارد سرعت اینترنت به ویژه اینترنت خانگی در این شهرستان‌ها کند است که باعث بروز مشکلاتی شده است لازم است افزایش ظرفیت در تلفن ثابت به ویژه روستاها صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر فضای مجازی گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا استفاده درست از فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت که باید از این ظرفیت برای کسب و کارها بهره گرفت. باید دولت الکترونیک توسعه یافته و به درستی اجرا شود اکنون زیر ساخت‌های آن در تمامی استان‌ها فراهم نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار