پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این افتضاح‌ها را فقط مدیران نالایق در استقلال بار آوردند و در حال حاضر خود را کنار کشیدند.

وزارت ورزش به قراردادهای استقلال ورود کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: اوضاع باشگاه استقلال آشفته‌تر از این نمی‌شود. سعادتمند تازه استقلال را به آرامش رسانده بود که می‌بینیم چوب لای چرخ او می‌گذارند. واقعا شکایتی که در این اوضاع کارگزار قبلی کرده است چیزی غیر از دشمنی با استقلال نیست. استقلال خودش الان درگیر شکایت‌های شفر و بویان است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اجازه می‌دادند شفر تا پایان فصل می‌ماند دیگر این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. حالا هم این که این مشکلات پیش آمده باید به فکر حل آن باشند نه اینکه کاری کنند تا شرایط استقلال بدتر شود. شفر اگر چند بازی آخر فصل را می‌ماند می‌شد با او توافق کرد.

اکبرپور ادامه داد: مدیران نالایقی که به استقلال آمدند که فقط نام مدیر روی آنها بود. آنها باید پاسخگوی این شکایت‌ها باشند. از وزارت ورزش می‌خواهیم به این قراردادها که حالا یقه استقلال را گرفته است ورود کند تا ببینیم با چه ضوابطی این قراردادها بسته شده است؟ شما وقتی بودجه ندارید چرا قرارداد می‌بندید؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد به استقلال ظلم کرده‌اند و آنها باید تاوان کارهای‌شان را پس بدهند. مگر می‌شود هر کاری که دوست داشتند بکنند و کسی هم آنها را بازخواست نکند؟ این افتضاح‌ها را فقط مدیران نالایق در استقلال بار آوردند و در حال حاضر خود را کنار کشیدند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار