محمد نعیمی، درباره بازی های لیگ برتر فوتبال استان؛

هدف من این بود که به لیگ سه برسیم.هدف من آن گونه که می خواستم تامین نشد.در اکثر بازی ها ، مربیان به داوران فشار زیادی می آورند وبا جار و جنجال سعی می کنند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. این باعث می شود از کیفیت بازی ها کاسته شده و اخلاقیات کنار زمین فراموش می شود.

مربیان به داوران فشار زیادی می آورند/  در این لیگ به هدف خود نرسیدم

محمد نعیمی، سرمربی تیم فوتبال کشاورز علی آباد، در یک مصاحبه اختصاصی، به سوالات گلستان24 درباره بازی های لیگ برتر فوتبال استان گلستان پاسخ می دهد:

 

نظر شما درباره بازی با پاس چیست؟

بازی سختی بود. هم برای ما و هم برای آن ها. آن ها بیشتر روی توپ های بلند روی دفاع ما کار می کردند. کلا هافبک ما را از کار انداخته بودند. نهایتأ روی اشتباهات مدافعین ما صاحب پناتی شدند و یک گل جلو افتادند. منتها ما در نیمه دوم فشار زیادی روی دوازه آن ها آوردیم که منجر به دو ضربه ایستگاهی و دو گل شد.

 

سطح کیفی مسابقات را چگونه ارزیابی می کنید؟

اکثر تیم ها فوتبال بازی نمی کنند. به جز استقلال خان ببین که یک مقدار بازی خوبی دارد و روی زمین بازی می کند، بقیه تیم ها بیشتر روی توپ های بلند و اتفاقات بازی کار می کنند. بازی آنچنانی و با کیفیتی ندیدیم.

 

داوری ها چطور بود؟

داوری ها بد نبود. من راضی هستم. اما در بازی اول ما با استقلال سرکلاته واقعأ نه شریط زمین درست بود و نه شرایط تماشاگر. داوری هم صد در صد تحت تاثیر اطراف زمین بود.

اما در مجموع خوب است.

 

محمد نعیمی، درباره بازی های لیگ برتر فوتبال استان؛

از عملکرد تیمتان تا این لحظه رضایت دارید؟

آن مقدار که من زحمت کشیدم ، تئوری و عملی کار کردم، نه. نتوانستم به کیفیت ونتیجه دلخواه برسم. به دلیل این که تیم ما دیر بسته شد، از لحاظ بدنسازی به مشکل خوردیم و فشار زیادی آوردیم. هنوز به کیفیتی که می خواهم نرسیده ایم.

 

اصلی ترین هدف شما در این لیگ چیست؟

هدف من این بود که با جذب چند تن از بازیکنان خوب، به لیگ سه برسیم. اما متأسفانه از نظر بودجه به مشکل خوردیم ، نتوانستیم این کار را انجام دهیم و با همان بازیکنان بومی خودمان کار می کنیم. هدف من آن گونه که می خواستم تامین نشد.

 

حرف پایانی؟

ناظرین و داوران کمی به حاشیه های بازی ها توجه کنند. در اکثر بازی ها ، مربیان به داوران فشار زیادی می آورند وبا جار و جنجال سعی می کنند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. این باعث می شود از کیفیت بازی ها کاسته شده و اخلاقیات کنار زمین فراموش می شود.

مربیان با داوران همکاری کند و بگذارند آن ها در سطح خودشان سوت بزنند تا بازی ها جوان مردانه باشد و هیچ داوری تحت تاثیر قرار نگیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار