خانم عطیه نادران استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس گفت: دکتر چمران الگوی تمام جهادگران و خدمتگزاران به مردم است و نمونه کامل فردی است که از نور الهی لبریز شد و خود را از آلودگی به تعلقات دنیایی نجات داد.

دکتر چمران الگوی جهادگران و خدمتگزاران به مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کوثراز گلستان، خانم عطیه نادران در سخنرانی مجازی به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران که با حضور طلاب و اساتید و کارکنان مدرسه الزهرا(س) گنبدکاووس برگزار شد، بیان کرد: دکتر مصطفی چمران مردی از تبار مالک اشترها است.

وی گفت: در سراسر عمر این مرد بزرگ، مجاهدت و تلاش حرف اول را می زد، چه در عرصه ایمان و بندگی، چه در عرصه تحصیل و مراتب علمی و در نهایت میدان نبرد و جهاد.

استاد مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نقل کرد: «سطح ایمان عاشقانه این دانشمند آنچنان بود، که نام و نان و مقام و عنوان و آینده دنیائىِ به ظاهر عاقلانه را رها کرد و در کنار جناب امام موسی صدر در لبنان و مشغول فعالیت های جهادی شد.»

نادران با بیان اینکه دکتر چمران الگوی تمام جهادگران و خدمتگزاران به مردم است، اضافه کرد: ایشان نمونه کامل فردی است که از نور الهی لبریز شد و خود را از آلودگی به تعلقات دنیایی نجات داد.

وی با اشاره به نجواهای دکتر چمران افزود: ایشان همواره به خداوند توکل می کرد و عزت و ذلت را از خداوند می دانست و تجلی کامل یک انسان وارسته بود.

مبلغ حوزه اذعان کرد: دکتر چمران با شناخت مسئولیت و وظیفه، همچون مالک اشتر امام علی(علیه السلام) در تاریخ جاودانه شد و نمونه کامل ولایتمداری را به نمایش گذاشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار