مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: بیش از سه هزار فقره سند املاک علوی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در بنیاد مستضعفان کشور به نمایندگان مردم شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه واگذار می‌شود.

 ۳ هزار فقره سند املاک علوی به مردم مراوه‌تپه واگذار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حسن خسروی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنیاد مستضعفان از سال 92 اقدام به واگذاری اسناد مالکیت در شهرها و مناطق محرومی که جزو بنیاد علوی هستند، کرده است.

وی با بیان اینکه در 5 سال گذشته حدود 80 هزار سند املاک علوی به مردم مناطق محروم و به ویژه مرزی واگذاری شده است، گفت: فردا ( 19 اسفند) در مراسمی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از استانداران، فرمانداران و ائمه جمعه در بنیادمستضعفان، سه هزار فقره سند املاک علوی به نمایندگان مردم شهرستان محروم و مرزی مراوه‌تپه واگذار می‌شود.

خسروی با اشاره به اقدامات عام‌المنفعه بنیادمستضعفان در مناطق محروم و کم‌برخوردار اظهارداشت: افزون بر واگذاری سه هزار فقره سند مالکیت به مردم، بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی و توسعه مراوه‌تپه 750 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی گفت: ساخت بیمارستان و درمانگاه، مدرسه، منازل مسکونی ویژه محرومان و نیازمندان و ایجاد زیرساخت برای توسعه این شهرستان از اقداماتی است که در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار