در پایش‌های مجازی مشاهده شده چندین سایت با ادعای سرمایه گذاری در زمینه بازاربورس، فارکس و همچنین ارز‌های مجازی در حال جذب سپرده گذار و کلاهبرداری از کاربران هستند.

کلاهبرداری با ادعای سرمایه گذاری در بازار بورس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگرآنلاین، این شرکت در طرح درآمدزایی خود وعده پرداخت سود ۱.۲ تا ۳.۵ درصد برای دوره‌های ۲۰ تا ۳۵ روزه و ۶۵۰ تا ۶۵۰۰ درصد برای دوره‌های ۳۵ تا ۱۰۰ روزه را بیان می‌کنند و در بسیاری از این سایت‌ها برای کسب اعتماد مخاطبان خود، در دوره اول اصل سرمایه قابل برداشت بوده، اما در دوره دوم که طولانی مدت است امکان برداشت سرمایه وجود نخواهد داشت.

 

علی رغم ادعای شرکت مبنی بر ثبت و مجوز فعالیت در کشور و یا کشوری دیگر و معرفی فردی به عنوان مدیرعامل، بررسی اطلاعات دامنه این سایت‌ها نشان می‌دهد که سرور این سایت‌ها در کشوری غیر از ادعای آنان قرار داشته و هویت شمالکین واقعی آن مشخص نیست.

 

 
 


با استناد به بند ز ماده یک قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی مجرمانه بوده و هرگونه همکاری با آن به عنوان معاونت در کلاهبرداری تلقی می‌شود.

 
 


از این رو به کاربران محترم توصیه می‌گردد از سرمایه گذاری در این شرکت خودداری نمایند تا علی رغم حفظ سرمایه خود مانع از گسترش فعالیت این شرکت کلاهبردار در داخل کشور و خروج ارز شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار