مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: اجرای طرح غربالگری بیماری های بدخیم زنان در این استان توسط سازمان تامین اجتماعی می‌تواند نقش مهمی در سلامت زنان استان ایفا کند.

اجرای طرح غربالگری بیماری های بدخیم زنان در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی طرح غربالگری بیماری های بدخیم زنان را در دومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری تبیین کرد.
وی ضمن تشریح کامل طرح تحقیق غربالگری تاکید کرد: این طرح ضمن کاهش آمار بیماران بر اساس شناسایی و پیشگیری از بیماری می‌تواند به کاهش شدید هزینه های درمانی در دو حوزه سازمانی و فردی منجر شود.
وی همچنین سلامت نیروی کار را از مهمترین نتایج این غربالگری برشمرد و تصریح کرد: در سال جهش تولید این هدف می تواند بسیار مهم و کیفی باشد.
استاندار گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدام شایسته سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان گفت: بدون شک این تحقیق و غربالگری نقش مهمی در سلامت زنان استان ایفا خواهد کرد.
وی پیشنهاد کرد: سازمان تامین اجتماعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان طرح غربالگری زنان شاغل در سازمان‌های دولتی و غیردولتی استان را نیز پیگیری نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار