هشتمین نمایشگاه زنان، اشتغال و سلامت و توانمندی‌های بانوان با حضور استاندار گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.

افتتاح هشتمین نمایشگاه زنان، اشتغال و سلامت در استان

 گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس استاندار گلستان شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در گرگان اظهارداشت: توسعه صنایع خرد در ایجاد اشتغال پایدار موثر است و ایجاد صنایع بزرگ به چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با هزینه آن می‌توان هزاران صنعت خرد و متوسط به وجود آورد.

وی افزود: قطعا صنایع بزرگ برای استان گلستان یک ضرورت است اما مهم‌تر از آن توسعه صنایع خرد و اشتغال خانگی است.

استاندار گلستان گفت: توجه به اشتغال‌های خانگی در درآمدزایی و اشتغال بانوان بسیار تاثیرگذار است و ما حتما از آن حمایت می‌کنیم.

حق‌شناس اظهار کرد: این نمایشگاه بیانگر توانمندی بانوان استان در تولید محصولات خانگی در حوزه‌های مختلف است و حضور قومیت‌های متنوع به فرهنگ و تاریخ این استان غنا بخشیده است.

هشتمین نمایشگاه زنان، اشتغال و سلامت و توانمندی‌های بانوان، در گام دوم برنامه سه‌گانه نمایشگاه توانمندی بانوان در استان، پس از شهرستان آق‌قلا  برپا شده و در 35 غرفه توانمندی بانوان شاغل استان در بخش صنایع دستی، کشاورزی فنی و حرفه‌ای و غیره را به نمایش گذاشت.

هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی مردم بامحصولات استانی و فراهم شدن بازار فروش برای تولیدکنندگان است.این نمایشگاه تا دوم شهریور از ساعت 17 دایر است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار