مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دیدار با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این جلسه بر تخصیص بودجه اختصاصی برای پروژه‌های نیمه‌تمام و خیرساز گنبدکاووس تاکید شد.

بودجه اختصاصی برای اتمام مدارس خیرساز گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته به همراه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دیدارهایی را در سطح ملی برگزار کرده است، اظهار کرد: به لطف خدا خروجی این جلسات بسیار خوب و برای شهرستان ما پربرکت بود.

وی با بیان اینکه به همراه امان‌قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار کردیم، افزود: در این دیدار که در راستای بحث و تبادل نظر برای بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و خیرساز مدارس گنبدکاووس برگزار شد به تفاهمات خوبی رسیدیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این جلسه پیرامون در نظر گرفتن بودجه اختصاصی برای اتمام هرچه زودتر پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش گنبدکاووس تاکید شد، ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های خیرساز نیمه تمام شهرستان گنبدکاووس شامل آموزشگاه‌های «جباری»، «اسماعیلی»، «شیرمحمدلی»، «تکه‌لر»، «قره‌ماخر»، «پلی‌حاجی» و «ملک علی‌تپه» هستند که باید در کنار آنها برای مقاوم‌سازی آموزشگاه روستای «کرند» نیز اعتباری در نظر گرفت.

نظرنژاد با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس برای کمک به آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: این که نماینده شهرستان ما خود یک معلم و فردی فرهنگی است امتیاز بالایی برای گنبدکاووس است که با حضور ایشان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز این امتیاز مضاعف شده است.

وی بر لزوم تلاش همه جانبه همه مسوولان برای توسعه و آبادانی مدارس شهرستان گنبدکاووس، گفت: نباید بگذاریم سرعت تخریب و فرسوده شدن مدارس از سرعت ساخت و نوسازی مدارس پیشی گرفته و خطرات جدی را متوجه دانش آموزان و فضای تعلیم و تربیت شهرستان کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار