جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

​حسینی گفت: اقدامات خوب مسئولان و کادر درمان باید از سوی رسانه ها عنوان شود و اطلاع رسانی ها به گونه ای نباشد که ترس بر جامعه غالب شود.

​رسانه ها از اقدامات خوب مسئولان و کادر درمان حمایت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید موسی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: رسانه ها باید به حوزه امیدآفرینی در جامعه اهتمام داشته باشند و دشمن در تلاش است که امید را از جامعه ما کمرنگ کند ناامیدی را به جامعه القاء کند و رسانه ها در جنگ ادراکی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز جهان درگیر اپیدمی کرونا است و زوایای مختلفی از زندگی، اجتماعات و جامعه بشری تحت الشعاع کرونا قرار گرفته است و آسیب هایی نیز کرونا در حوزه های معیشت، اقتصاد، اجتماعی و مراودات خانوادگی به وجود آورده است.

 

حسینی با بیان اینکه آن چیزی که در این ایام یک اصل به شمار می رود مراقبت از جان و سلامت انسان ها است، افزود: مجموعه رسانه های استان گلستان و خبرگزاری شبستان در پیک نخست شیوع کرونا در استان به گونه ای فعالیت داشتند که مردم خطر کرونا را احساس کردند ولی در ادامه حساسیت جامعه پس از گذر از پیک نخست کرونا به تدریج کمرنگ شد.

 

وی افزود: در هفته های گذشته پیک دوم کرونا را شاهد بودیم و به آرامی به سمت سیر نزولی کرونا در استان در حال حرکت هستیم و در حوزه رسانه باید تلاش شود که مردم را نسبت به موضوع کرونا حساس نگاه داریم و از مردم درخواست کنیم که زندگی عادی را توام با کرونا داشته باشید.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: افزایش حساسیت جامعه نسبت به کرونا می تواند به سلامت مردم کمک کند و آن چیزی که امروز در حوزه مقابله با کرونا حائز اهمیت است مردم هستند و مردم باید مراقبت کنند لذا در این حوزه در انتشار اخبار و آگاهی بخشی رسانه ها به مسئولان کمک کنند.

 

حسینی افزود: گاهی نیز اخباری از فوت چند عضو یک خانواده یا مرگ عروس یا داماد براثر کرونا شنیده می شود و این مهم هشداری برای جامعه است که کرونا و خطر آن را جدی بگیرند.

 

وی بیان کرد: اقدامات خوب مسئولان و کادر درمانی باید از سوی رسانه ها عنوان شود و نباید به گونه ای اطلاع رسانی شود که ترس بر جامعه  غالب شود.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص اقدامات انقلابی رسانه های استان گلستان گفت: قضاوت در خصوص اقدامات انقلابی رسانه ها را به خود مجموعه رسانه ها می سپاریم و ملاک یک رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی آن است که در تراز انقلاب عمل کند و رسانه ها باید خود را با معیارهای انقلاب بسنجند و هر رسانه ای خود را قضاوت کند که به چه میزان در این مسیر گام برداشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار