مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان رامیان خبر داد.

توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسئولین شهرستان رامیان به اتفاق مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان طی جلسه ای موضوع تدارک زمین جهت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان رامیان را بررسی کردند.
 دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی وظیفه خود را نسبت به بیمه شدگان شهرستان رامیان انجام داده و با راه اندازی درمانگاه عمومی بسیاری از مشکلات اولیه آنها را مرتفع نموده است.

وی افزود: با عنایت به اینکه هم اکنون خدمات درمانی در ساختمانی قدیمی که متعلق به آموزش و پرورش این شهرستان است، ارائه می شود، لازم است با همفکری مسئولین شهرستان رامیان زمینی مناسب و دارای شاخصها و استانداردهای سازمان تامین اجتماعی جهت ساخت درمانگاه تدارک دیده شود تا بتوانیم در سال های آتی پاسخگوی نیاز بیمه شدگان و شهروندان باشیم.
در این جلسه مهندس کوهساری نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان رامیان، توصیه کرد زمینی مناسب در اختیار تامین اجتماعی قرار گیرد تا هر چه زودترشاهد راه اندازی درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در شهرستان باشیم.

گفتنی است در این جلسه، شهردار رامیان، روسای شورای اسلامی و جهاد کشاورزی شهرستان رامیان حضور داشتند،

 

ارسال نظر

آخرین اخبار