مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: سلامت بیمه شدگان این سازمان برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا آنان کارگران و کارفرمایانی هستند که نقش عمده ای در تولید داخلی داشته و امسال به ویژه با نامگذاری به عنوان سال جهش تولید این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

سلامت بیمه شدگان تامین اجتماعی اهمیت بسزایی برای این سازمان دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: کالای سلامتی هدیه ای بی نظیر از سوی تامین اجتماعی به بیمه شدگان است.
دکتر نصرتی همچنین راجع به طرح غربالگری بیماری‌های بدخیم زنان تاکید کرد: این طرح به عنوان یکی از مهمترین طرح هایی است که با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی با محوریت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان در حال انجام است و یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به سلامت بیمه شدگان کمک شایانی می کند.
وی با توجه به اهمیت پیشگیری نسبت به درمان گفت: در صورتی که بتوانیم با اجرای صحیح این طرح غربالگری، بیماران و یا کسانی که مستعد بیماری بدخیم زنان هستند را شناسایی نماییم، می‌توانیم علاوه بر پیشگیری از بروز بیماری در این افراد به لحاظ مادی نیز به میزان قابل توجهی از هزینه های سازمانی و هزینه‌های بیمه شدگان کاسته و به سلامت کارگران و در نهایت سلامت اقتصاد جامعه کمک کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار