وزیر اقتصاد در ارتباط با دلیل تاخیر واریز مبالغ خرید سهام عدالت گفت: احتمالا اشتباهی در محاسبات ارزش بازار بورس صورت می‌گیرد و این موضوع موجب تاخیر در واریز پول خرید سهام عدالت توسط بانک‌ها به حساب فروشنده‌ها می‌شود.

دلیل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت

به گزارش گلستان ۲۴؛ آقای فرهاد دژپسند در واکنش به انتقادات مردمی نسبت به واریز نشدن پول فروش سهام عدالت از سوی برخی بانک‌ها به حساب سهامداران تصریح کرد: هیچ بانکی اجازه ندارد، کمتر از ارزش بازار بورس سهام عدالت را خریداری کند بلکه سهامداران می‌توانند متناسب با شرایط بازار و به موجب فرمول تعیین شده سهام عدالت خود را به بانک‌ها بفروشند.

وی تاکید کرد: احتمالا اشتباهی در محاسبات ارزش بازار بورس صورت می‌گیرد و این موضوع موجب تاخیر در واریز پول خرید سهام عدالت می‌شود.

اقای دژپسند اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی شرایطی فراهم کرده تا مردم بتوانند با استفاده از سهام عدالت خود به عنوان وثیقه وام دریافت کنند و دیگر سهامشان را نفروشند.

 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال نظر

  • ح
    0

    سلام من سهم یک میلیونی دارم حدود ۳ماه بیشتره فروش گذاشتم هنوز ۸میلیون هم واریزی ندارم از ۱۱میلیون چرا بانک ملت کسی نیست رسیدگ کنه بانک میری میگن‌ ما هم نمیدونیم کارگزاری میری اونم مثل بانگ ملت نمیدونم درمونو به کی بگیم؟ کد ملی ۱۵۸۰۷۹۱۷۸۶ لطفا رسیدگی کنید ممنون

آخرین اخبار