با وجود این که در چند وقت اخیر، خودروهای پیش فروش شده اجازه معامله تا یک سال را در بازار آزاد ندارند، اما گویا برخی از این خودروها به دست دلالان رسیده و آن ها سعی دارند به صورت قول نامه ای این خودروها را بفروشند.

فریب این دلالان خودرو را نخورید!

به گزارش گلستان ۲۴؛ در چند وقت اخیر بارها اعلام شد که سیاست های جدید فروش خودرو وزارت صمت باعث می شود دست دلالان از بازار کوتاه شود و از سویی، قیمت خودروها در نمایشگاه ها کاهش پیدا کند. اما امروز شاهد هستیم که به دلیل ضعف نظارتی برخی دستگاه ها، تعداد قابل توجهی از خودروهای حاضر در قرعه کشی پس از تحویل به نمایشگاه ها آمده اند و دلالان سعی دارند به صورت قول نامه ای این خودروها را بفروشند. در کنار این اتفاق نیز برخی وب سایت های خرید و فروش خودروها عملکرد بهتری از ارگان های دولتی داشته اند و در صورت انتشار آگهی حواله و یا فروش خودروهای عرضه شده در قرعه کشی ها، اطلاعات تماس این دلالان را غیرفعال می کنند و آگهی شان را نمایش نمی دهند.

شاید بهتر باشد در شرایط کنونی، با نظارت دقیق بر آگهی های منتشرشده در فضای مجازی، امکان برخورد با این دسته از دلالان فراهم شود که بدون در نظر گرفتن وضعیت بازار خودرو سعی دارند خودروهای شامل قرعه کشی را هم به صورت غیررسمی و با قیمت بالا در بازار به فروش برسانند.

در حال حاضر، آگهی فروش خودروهایی مانند رانا پلاس، ساینا S، کوییک S، شاهین، پژو ۴۰۵ SLX و… به صورت حواله ای در فضای مجازی دیده می شود و برخی پلتفرم های فروش خودرو شروع به حذف این آگهی ها کرده اند.

 

 
منبع: اسب بخار

 

ارسال نظر

آخرین اخبار