بازیکنی که تا چند ساعت به آغاز دربی در لیست بازی نبود، نقش مهمی در پیروزی دراماتیک تیم مجیدی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی داشت.

تعجب مجیدی در دربی از سورپرایز خودش در دیدار با پرسپولیس!

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، بازیکنی که اصلا قرار نبود برای استقلال در دربی بازی کند با زدن یکی از دیرهنگام ترین گلهای دربی، نقش مهمی در پیروزی یاران مجیدی ایفا کرد تا سرمربی جوان استقلال خوشحال ترین فرد از تصمیم خودش بابت بخشیدن او باشد.

محمد دانشگر بعد از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان و رفتن تا مرز اخراج، سرانجام با یک عذرخواهی مورد بخشش مجیدی قرار گرفت و در آخرین روزهای باقی مانده به دربی مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد. وی با این که به تمرین فراخوانده شد، به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند و در حالی که به دلیل همان مصدومیت قرار نبود در دربی حضور پیدا کند، در آخرین ساعات باقی مانده به بازی با ریسکی بزرگ تن به بازی داد تا تبدیل به سورپرایز مجیدی برای این بازی باشد.

دانشگر در خط دفاعی تیمش تلاش زیادی کرد و باتوجه به مصدومیت و دوری از تمرین، بازی قابل قبولی ارائه داد. میل به بازی تهاجمی وی در آخرین ثانیه های بازی به داد آبی پوشان رسید و در حالی که خوشبین ترین هواداران استقلال هم آماده شکست تیم شان شده بودند با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا کار به وقتهای اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آبی پوشان برنده این دیدار مهم شوند.

دانشگر در یکی دو هفته اخیر همه کار در استقلال کرد و در آخر در حالی که قرار بود سورپرایز مجیدی باشد، حتی خود فرهاد را هم شگفت زده کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار