دومین گردهمایی مجازی مربیان و رابطان ادبی کانون پرورش فکری گلستان با موضوع بررسی ظرفیت‌های کارگاه‌های مجازی، چالش‌های موجود و ارائه‌ی راهکارهای جذب عضو در فصل پاییز برگزار شد.

دومین گردهمایی مجازی مربیان و رابطان ادبی کانون گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دومین گردهم‌آیی فصلی مربیان و رابطان ادبی در سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناس آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از همکاران حوزه ادبی که با برنامه‌ریزی صحیح در برگزاری کلاس‌ها و نشستهای‌ مجازی به‌ویژه کارگاه‌های برخط استانی تلاش کردند، به حفظ و تداوم برگزاری آن و تلاش برای پایداری اعضای حاضر و جذب اعضای جدید تاکید کرد.

وی تعامل هرچه بیشتر مربیان با یکدیگر و واحد کارشناسی را مهم دانسته و اظهار داشت: استفاده از تجربیات و توانمندی‌های مربیان و رابطان ادبی و همچنین نقش کارگاه‌های ادبی در ارتقای کمی و کیفی سطح مراکز فرهنگی هنری بسیار مهم است.

در ادامه سمیه رئوفی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون گلستان به بررسی مباحثی مانند آسیب‌شناسی کارگاه‌های مجازی، ظرفیت‌هایی که این کلاس‌ها برای اعضا و مراکز فاقد مربی ادبی ایجاد کرده، امکان برگزاری جلسات استانی نقد آثار، حضور اعضا و مربیان ادبی استان به‌صورت مجازی پرداخت.

رابطان و مربیان ادبی حاضر در این جلسه مجازی نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های خود در فصل تابستان، به بیان محاسن و معایب کارگاه‌های مجازی، پیشنهادات در خصوص بهتر برگزار شدن آن، جذب عضو، برگزاری کارگاه‌های فصل پاییز و ... پرداختند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار