مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: تمامی مراکز فرهنگی هنری این استان که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود، از روز شنبه 10 خردادماه بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان از دهم خرداد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب اظهار کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون این استان که به‌جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شده بودند، پیرو اعلام رسمی دولت مبنی بر بازگشایی کامل اداره‌های دولتی، مراکز کانون استان گلستان نیز، از شنبه دهم خردادماه بازگشایی می‌شوند.
وی تصریح کرد: این بازگشایی در حالی‌ا‌ست که تا زمان دریافت شیوه‌نامه‌های جدید، حضور اعضا در مراکز فرهنگی هنری صورت نخواهد گرفت و فقط مربیان در ساعات مورد نیاز برای انجام امور جاری در مرکز حضور خواهند داشت.
قابل ذکر است 29 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به کودکان و نوجوانان گلستانی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که با شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی آنها، این فعالیت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط به صورت مجازی انجام می‌گیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار