معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: فصل پاییز زمان عرضه اولیه استقلال و پرسپولیس در بورس است.

معاون وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس مهرماه وارد بورس می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ جمشید تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره تعیین تکلیف وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای بزرگی در این بخش اتفاق افتاده، شفاف سازی مالی و حقوقی انجام شده و املاکی که تا امروز برای پرسپولیس و استقلال بود و مالکیت خاصی نداشت اسناد تک برگ آن را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سهامداران بازار سرمایه پاییز امسال می‌توانند شاهد عرضه اولیه  استقلال و پرسپولیس در بورس باشند، افزود: همه تلاش بر این است که طبق زمان تعیین شده  دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه گذاری شوند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید دستاوردهای خوبی را داشته است، بیان کرد: در هفته دولت سال جاری 175 پروژه ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسید.

تقی زاده با اشاره به اینکه تعداد اماکن ورزشی در کشور پیش از سال 92 کمتر از 40 هزار مورد بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر این میزان به بالغ بر 61 هزار اماکن رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر انتصابات طبق فرامین رهبر معظم انقلاب جوانگرایی است، عنوان کرد: تا کنون مدیران کل ورزشی در 11 استان کشور تغییر کردند و میانگین سنی مدیران 40 تا 41 سال است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با عنوان اینکه 20 آیتم برای انتخاب مدیران تعیین شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های جدید صورت گرفته افق‌های روشنی برای آینده ورزشی کشور وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار