دومین جلسه گردهمایی فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید. این جلسه که با حضور گروه دوم از دبیران شورای اقامه نماز برگزار شد.

دومین جلسه گردهمایی فصلی دبیران شورای اقامه نماز استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، دومین جلسه گردهمایی فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور گروه دوم از دبیران شورای اقامه نماز برگزار شد، مدیر ستاد اقامه نماز استان پیرامون اهمیت دادن به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هشتمین اجلاس نماز سخنرانی نمودند و سپس با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان “پیوند نماز ، خانه ، مدرسه و مسجد” به بیان راهکاری مناسب جهت رسیدن و عملی شدن پیام های اجلاس پرداخت.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به اهداف پیام های مقام معظم رهبری که هر سال در اجلاس سراسری نماز قرائت می شود نیاز به همّت، تلاش مضاعف و رهنمودهای و همکاری مدیران در تمامی بخشها داریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب ثانیه های اُنس برای کارکنان دستگاه های اجرایی و خانواده آنان، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه، خاطرنشان کرد: ارتقای دانش و آگاهی دبیران ستاد اقامه نماز، اهمیت و توجه به موضوعات مرتبط با نماز و ایجاد زمینه‌ای برای رقابت سالم در بین رابطین نماز از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

قاسم محمدی در ادامه افزود: برگزاری جلسات شورای اقامه نماز با حضور اعضاء از اهمیت ویژه ای برخوردار است که علاوه بر اتخاذ تصمیمات جدید، مصوبات جلسات قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .

مدیر ستاد اقامه نماز در پایان با بیان اینکه با بهره گیری موثر و هدفمند از فضای مجازی می توانیم نقش بسیار موثری در اشاعه و بازنشر معارف دینی و قرآنی و نمازی ایفا کنیم گفت: اطلاع رسانی فعالیت ها و فراخوان ها و برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی بصورت غیر حضوری و انتشار روزانه کلام معصومین و  احادیث و نکات مربوط به اسرار و آداب و فلسفه نماز از جمله فعالیتهایی است که در این ایام مورد توجه همگان قرار میگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار