خلیلی گفت: تاکنون ۱۰ مرحله معابر شهری استان گلستان با همت شهرداری ها ضدعفونی شده است.

معابر شهری گلستان در ۱۰ مرحله ضدعفونی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «طیبه خلیلی» (یکشنبه 17 فروردین) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: شهرداران در بحث شیوع ویروس کرونا در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان اقدامات خوبی را دنبال کردند.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: شورای اسلامی شهرها برای کمک به مناطق کم برخوردار مصوباتی داشتند که از قبل آن سه میلیارد و 500 میلیون تومان در استان برای تهیه اقلام بهداشتی در نظر گرفته شد.

 

خلیلی متذکر شد: این اعتبارات برای تامین بسته های بهداشتی هزینه شد و در 33 شهر استان این بسته های بهداشتی توزیع شده است.

 

وی گفت: همچنین شهرداری های استان گلستان در راه اندازی گشت های سد معبر، آموزش برای پیشگیری از کرونا و نصب بنرهای آگاهی بخشی به جامعه همکاری کردند.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان متذکر شد: معابر و اماکن عمومی شهرهای استان تاکنون در ۱۰ مرحله ضدعفونی شده و همچنین ضدعفونی دستگاه های اجرایی استان که متقاضی بودند نیز با همت شهرداری ها انجام شده است.

 

خلیلی ابراز داشت: ارسال دستورالعمل دفن بیماران کرونایی نیز  به شهرداری ها انجام شده و تدفین جانباختگان کرونایی بر اساس استفتاء مقام معظم رهبری انجام می شود.

 

وی گفت: نامه ای اخیراً برای بخش نظارت بر تدفین ارسال شد که هماهنگی لازم در این خصوص با شهرداری ها انجام شده است.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان متذکر شد: نظارت بر جایگاه پمپ بنزین و سی.ان.جی نیز از دیگر بخش ها بود که دنبال می کنیم و شورای شهر علی آبادکتول نیز 20 میلیون تومان به بیمارستان این شهرستان کمک کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار