کادر درمانی و پزشکان متخصص جهادی استان گلستان در زندان مرکزی گرگان حضور یافتند.

حضور کادر درمانی و پزشکان متخصص جهادی استان گلستان در زندان مرکزی گرگان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ به منظور استفاده بهینه از ظرفیت جامعه پزشکی در کاهش دردها و درمان مددجویان و با هدف ایجاد تعامل سازنده بین عرصه اصلاح و تربیت و بهداشت و درمان و با نیت انتشار و تکثیر فرهنگ جهادگری در جامعه، با رایزنی و پیگیری های رنجبر مدیرکل زندانهای گلستان جمعی از پزشکان متخصص و کادر درمانی بسیج جامعه پزشکی استان متشکل از آقایان : دکتر اسماعیل مقصودلو متخصص مغز و اعصاب و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، دکتر محمد دادجو متخصص داخلی ، دکتر رحمت اله شریفی فر متخصص بیماریهای عفونی، دکتر محمد زمان کامکار متخصص اعصاب و روان ، دکتر صادقعلی تازیکه متخصص اعصاب و روان ، عبدالصالح قربانی پور کارشناس آزمایشگاه و سیدرضا رضوی بهیار به صورت جهادی و خودجوش در راه رضای خدا و کمک به کاهش آلام مددجویان در زندان مرکزی گرگان حضور یافته و در محل بهداری زندان مرکزی به ویزیت ، معاینه و ارائه خدمات درمانی به مددجویان بیمار پرداختند. در این آیین جهادی جناب سرهنگ غلامرسول کریمی جانشین بسیج جامعه پزشکی استان ، دکتر بزازان معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان نیز حضور داشتند . 
گفتنی است خانم دکتر سوده رمضانپور متخصص زنان و زایمان نیز همزمان در محل اندرزگاه نسوان حضور یافته و مددجویان این اندرزگاه را مورد ویزیت و معاینه قرار داد.
عباس مختاری مدیر زندان مرکزی گرگان گفت: کاستن آلام و دردهای روح و جسم آسیب دیدگان اجتماعی وظیفه شرعی و اخلاقی همگان است . برای نیل به جامعه ایمن و به دور از مخاطرات و ناامنی ، باید حسن همیاری و مهر ورزی و برادری را در افراد یک جامعه تقویت کنیم. حضور جامعه پزشکان جهادگر بدین منظور در زندان صورت پذیرفته است.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار