رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از خانواده شهدای سلامت گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم، بار دیگر از سوی مدافعان سلامت برای مردم تداعی شد.

تقدیر از سفیر فرهنگ سلامت پایتخت در مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت و تقدیر از پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان نیروی دریایی با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، امیر دریادار کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی و سردار محسن شیخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

علی‌اکبر شیرکوند در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان گلستان نداجا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های اقشار مختلف ملت ایران است، لذا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان وظیفه همگانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ادامه داد: ایثار و فداکاری مدافعان سلامت مانند کار اطلاعات عملیات است که در دل خطر مشغول کار هستند. البته امروز برخی از مردم با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار پزشکان و مدافعان سلامت را مشکل می‌کنند، اما روحیه جهادی این عزیزان ستودنی است.

شیرکوند با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در این اداره مجموعه «چهل جرعه از دفاع مقدس» را برنامه ریزی کردیم که تقدیر از مدافعان سلامت یکی از آن ها است. برنامه‌های دیگری نیز مانند انتشار پوستر‌هایی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی انجام شده است.

در این مراسم به پاس قدر دانی از اصحاب رسانه که مجدانه برای اطلاع رسانی بیماری کرونا ایثار می کنند  از یوسف سلامی خبرنگار حوزه سلامت خبرگزاری صدا و سیما بعنوان سفیر فرهنگ سلامت پایتخت تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار