با بی مهری عوامل پایتخت 4 ؛

آیلا و آیسا مجریان اهل گلوگاه مازندران دوقلوهایی که در حال ایفای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 بودند، با بی مهری عوامل این سریال از ادامه فعالیت بازماندند.

دوقلوهای مازندرانی به پایتخت نرسیدند

به گزارش گلستان 24، آیلا و آیسا مجریان بازیگر نقش سارا و نیکا سریال پایتخت ۴ که در چند روزی مقابل دوربین در حال ایفای نقش بودند به طور ناگهانی و از طریق سایر سایت ها در فضای مجازی متوجه شدند که سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای نقی معمولی در سریال پایتخت ۳ که در کشور سوئد زندگی می‌کنند به ایران بازگشته‌اند و در نقش سارا و نیکا سریال پایتخت ۴ مقابل دوربین رفته‌اند.

anghanews1

کامران مجریان پدر آیلا و آیسا در گفت‌وگو با خبرنگار عنقانیوز گفت: با مشاهده مطلبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از عوامل سریال پایتخت، متوجه فراخوانی برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت ۴ شدیم به همین منظور تصویر آیلا و آیسا را توسط ایمیل ارسال کرده و بعد از چند روز با ما تماس گرفتند تا برای گرفتن تست بازیگری از آیلا و آیسا به سالن اداره فرهنگ و ارشاد ساری برویم که آقای صالح غربی جوان، دستیار اول کارگردان و آقای عمار خطی دستیار دوم کارگردان نیز در آنجا حضور داشتند.

 anghanews2

اواخر فروردین پس از اینکه آقای مقدم با آیلا و آیسا در شیرگاه ملاقات کرد به ما اطلاع دادند که ۱ اردیبهشت در شیرگاه حضور داشته باشیم و یک منزل برای اقامت خانواده ما در شیرگاه در اختیار ما گذاشتند و حدود ۱۰ روز آیلا و آیسا مقابل دوربین مشغول بایفای نقش ساراو نیکا بودند که عوامل این سریال گفتند برای استراحت به شهر خود برگردید.

anghanews3

پس از بازگشت و گذشت چند روز از سایت ها در فضای مجازی مطلع شدیم که سارا و نیکا فرقانی ار سوئد برگشته و مقابل دوربین رفته اند. با عوامل این سریال تماس گرفتیم اما متاسفانه جواب تلفن را ندادند تا اینکه پس از مدتی یکی از عوامل گوشی برداشت و از بازگشت ساراو نیکا خبر داد.

مادر آیلا و آیسا در این رابطه به خبرنگار عنقانیوز می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند زیرا در بین همکلاسی ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت۴ بازمانده اند.

anghanews4

 

ارسال نظر

آخرین اخبار