در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبح امروز یکشنبه ششم مهرماه، سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن به همراه بخشداران تابعه و سایر مسئولین شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان ترکمن با امام جمعه شهرستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی  سرپرست فرمانداری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: حاصل هشت سال مقاومت و دفاع مقدس ایجاد یک قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت های بزرگ و استکبار جهانی بود و امروز ما ثمره این ایثارگری ها و فداکاری ها را می بینیم که کشور ما به عنوان یک قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای هیمنه استکبار جهانی را در دنیا زیر سوال برده و در هم شکسته است.
وی افزود: اکنون که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها هستند ولی ما با شهدا عهد می بندیم که هرگز از ارزش های انقلاب و اسلام عقب نشینی نخواهیم کرد.
وی با اشاره به این که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قهرمانان کشور ما هستند، تصریح کرد: ما مدیون جانفشانی و ایثارگری های این عزیزان هستیم لذا بایستی قدردان فداکاری هایشان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار