یک سایت روسی خبر داد وضعیت مصدومیت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه تا فردا مشخص می‌شود. رئیس باشگاه زنیت اظهار امیدواری کرد سردار به بازی بعدی این تیم برسد.

امیدوارم سردار آزمون به بازی بعدی زنیت برسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، تیم فوتبال زنیت روسیه روز گذشته موفق شد در لیگ فوتبال این کشور با نتیجه پرگل ۶ بر صفر تیم اوفا را شکست بدهد. دو گل از ۶ گل زنیت در این بازی توسط سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به ثمر رسید اما این مسابقه با خاطره خوبی برای آزمون به پایان نرسید.

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۸۰ به خاطر مصدومیت زمین را ترک کرد. ناراحتی و شدت درد آزمون از این آسیب دیدگی به حدی بود که گمانه زنی ها از احتمال پاره شدن رباط صلیبی این بازیکن بالا گرفت.

سایت «metaratings» روسیه درباره مصدومیت آزمون اعلام کرد که روز دوشنبه به صورت قطعی وضعیت این مهاجم ایرانی مشخص می شود. این سایت نوشت: «در مورد آزمون این احتمال وجود دارد که مصدومیتش جدی نباشد و تا روز دوشنبه مشخص می شود که این مهاجم به بازی روز شنبه آینده مقابل اسپارتاک می رسد یا خیر.»

همچنین «الکساندر مدودوف» رئیس باشگاه زنیت هم درباره مصدومان این تیم از جمله آزمون گفت: «ما سه بازیکن آسیب دیده داشتیم که امیدوارم تمام آنها به بازی مقابل اسپارتاک برسند. پزشکان آزمایش های سطحی انجام داده اند و بعد از بررسی های دقیقتر وضعیت آنها روشن می شود.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار