هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خانه خود برابر شهریار ساری شکست خورد تا حسرت این پیروزی ارزشمند بر دل هواداران ملوان بندرگز باقی بماند.

پیروزی رویایی «شهریار ساری» در بندرگز/ هتریک «علیجانی» و حسرت هواداران ملوان

به گزارش گلستان 24 ؛  از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، عصر دیروز  دو تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز و شهریار ساری در ورزشگاه امام رضا(ع) بندرگز به مصاف هم رفتند.

در 12 دقیقه نخست این دیدار سینا رحمتی از ملوان بندرگز با استفاده از اشتباه مدافعان تیم شهریار ساری، گل نخست بازی و گل نخست ملوان بندرگز و 28 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

در ادامه نیز «رودریگز» مهاجم تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری پس از شوتی که به سمت دروازه ملوان زد، در پی اشتباه وحید قلی‌پور بازیکن تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز، توپ وارد دروازه ملوان شد تا نخستین گل برای شهریار ساری در 12 دقیقه نخست این دیدار به ثبت برسد.

در دوازده دقیقه دوم این بازی عیسی کمالغریبی 19 امین گل خودش در این فصل و دومین گل را برای ملوان بندرگز به ثمر رساند.

پس از حملات پی در پی ملوان بندرگز بر دروازه شهریار ساری، سینا رحمتی با یک حرکت نمایشی موفق شد سومین گل ملوان بندرگز و 29 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند و در این بازی دبل کرد.

در 12 دقیقه سوم محمود علیجانی در مقابل دروازه ملوان بندرگز از غفلت علی درویش استفاده کرد و گل دوم تیم شهریار ساری را به ثمر رساند.

در ادامه 12 دقیقه سوم محمود علیجانی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا شهریار ساری شگفت آور به بازی برگردد تا برای کسب پیروزی با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دهد.

رامین طهماسبی پس از شروع مجدد دروازه‌بان تیم شهریار ساری از سمت چپ زمین شهریار ساری با پای چپ موفق شد با شوت زیبا دروازه ملوان بندرگز را باز کند تا شهریار ساری با چهار گل و ملوان بندرگز با سه گل به بازی ادامه دهد.

محمود علیجانی با هتریک خود در این بازی، شهریار ساری را به گل پنجم رساند و پس از گل پنجم شهریار ساری، هواداران ملوان بندرگز آرام آرام ورزشگاه را ترک کردند.

با وجود تلاش‌های ملوان بندرگز برای جبران گل‌های خورده اما شهریار ساری موفق شد در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروز میدان شود.

با وجود حواشی پیش آمده در بازی رفت دو تیم در ساری، هواداران بندرگز انتظار داشتند حداقل تیم مورد علاقه آنها با کسب پیروزی شیرین در خانه، جبران آن حواشی پیش آمده را کرده و ثابت کنند از نظر فنی می‌توانند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشند اما حسرت این پیروزی برای هواداران ملوان بندرگز باقی ماند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار