از تحقق رویای نفتی گلستان تا سفید شدن نیمی از شهرها از مهمترین اخبار یکشنبه سیزدهم مهرماه در گلستان بود.

از تحقق رویای نفتی گلستان تا سفید شدن نیمی از شهرها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ بزرگترین میدان نفت و گاز ترکمنستان در منطقه بلخان‌آباد و در فاصله حدود ۱۳۰ کیلومتری با ترکمن صحرا در استان گلستان قرار دارد و احتمال وجود مخازن و میادین مشترک سبب شده مسئولان گلستانی بار دیگر به فکر اکتشاف نفت و گاز در منطقه بیفتند.

*** مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: 22 درصد از ظرفیت سدهای بزرگ مخزنی این استان معادل 52 میلیون متر مکعب، آب دارد.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: امسال در راستای رونق گردشگری 50 اقامتگاه بوم‌گردی در گلستان ایجاد می‌شود که 50 درصد کل اقامتگاه‌هایی است که در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده است.

*** مسوول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین گلستان گفت که با توجه به شیوع کرونا و لغو پیاده‌روی اربعین، ۱۶ موکب فعال این استان پویش "مهر اربعین" را برای ارایه خدمت در این ایام راه‌اندازی کردند.

*** استاندار گلستان در جمع تعدادی از عشایر، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان بر توجه جدی به حل مشکل روستاییان از جمله مقاوم‌سازی خانه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار توسط دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار