از ادامه مشکلات شبکه شاد،ماجرای سبز شدن خانه‌ در پارک ملی گلستان!، خطر نابودی دیوار چندهزار ساله ساسانیان تا صادرات ۳۶ تانکر فرآورده‌های نفتی از گلستان از مهمترین اخبار دوشنبه چهاردهم مهرماه در گلستان بود.

از ادامه مشکلات شبکه شاد تا صادرات ۳۶ تانکر فرآورده‌های نفتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: با گذشت یکماه از فعالیت مدارس مشکلات شبکه شاد در گلستان رفع نشده و همچنان ادامه دارد.

*** رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: سال گذشته ۶۷ درصد مراکز علمی کاربردی استان در سطح ۲ قرار گرفتند و این تعداد امسال به بیش از ۸۲ درصد رسیده است.

*** مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تمامی مرزها بسته است، ۴٨ دفتر زیارتی گلستان آماده جمع آوری نذورات اربعین حسینی است.

*** سرپرست پلیس راهور استان گلستان از تصادف کامیون با یک دستگاه پژو و اتوبوس در گرگان خبرداد.

***قاضی جوان کلاله‌ای چهار متهم به قطع درختان جنگلی را به کاشت ۹۰۰ اصله نهال ملزم کرد.

***مسئله ساخت‌وساز در یکی از شهرک‌های ویلایی در حاشیه پارک ملی گلستان مدتی است که توجهات را به خود جلب کرده و زنگ خطر ساخت‌وساز در ذخیره‌گاه زیست‌کره را به صدا در آورده است.

*** همزمان با تلاش مدیران گلستان برای ثبت جهانی دیوار تاریخی گرگان، تخریب آرام اما مستمر این اثر توسط کشاورزان و مالکان زمین‌های زراعی، بقایای به جای‌مانده از یادگار تاریخی چند هزار ساله ساسانیان در این استان را در آستانه نابودی قرار داده است.

***مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: جشن متمرکز پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور تا پایان مهرماه به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

*** رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی استاندارد گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۹ پرونده صادارت فرآورده‌های نفتی نیز در استان تشکیل که منجر به صادارت ۳۶ تانکر فرآورده‌های نفتی به وزن حدودا ۸۹۳ تن از گمرکات استان گلستان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار