قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان در دیدار با دکتر غلامرضا محرابی مدیر کل دامپزشکی ضمن گرامیداشت و تبریک روز دامپزشکی بر لزوم اجرای برنامه های تبلیغی با عنوان نماز تاکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با مدیر ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان در دیدار با دکتر غلامرضا محرابی مدیر کل دامپزشکی ضمن گرامیداشت و تبریک روز دامپزشکی بر لزوم اجرای برنامه های تبلیغی با عنوان نماز تاکید کرد.

در این جلسه مدیر ستاد اقامه نماز با تاکید بر ارتقاء کیفی و تقویت میزان اثر بخشی برنامه های فرهنگی و نمازی، خواستار لزوم توجه به بصیرت افزایی و مخاطب شناسی و جایگاه ویژه نماز در بین کارکنان و خانواده ها شد.

وی با اشاره بر اینکه روحانیت می تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز داشته باشند، تصریح کرد: ظرفیت روحانیت فعال در شبکه دامپزشکی فرصت مناسبی جهت گسترش فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه می باشد.

در پایان این جلسه پیشنهاداتی در خصوص وحدت رویه در امور فرهنگی و نمازی و اجرای فعالیتهای مشارکتی در تبلیغ و ترویج نماز و اجرای برنامه های مهمی در راستای بومی سازی اقدامات فرهنگی و نمازی مطرح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار