جمعی از اعضای سازمان‌ بسیج رسانه با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان دیدار کردند.

دیدار اعضای بسیج رسانه با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، جمعی از اعضای سازمان‌ بسیج رسانه با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان دیدار کردند.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در این دیدار اظهار کرد: نفس برگزاری سالیانه جشنواره رسانه ای ابوذر خیلی خوب است. دارای چارچوب مشخص و با ماهیت ارزشی در توجه بخشی و معرفی رسانه های شاخص، معرفی شهدای رسانه و فرصت آفرینی برای اصحاب رسانه استان و نویسندگان صاحب نظر و تکیه گاهی برای افرادی که به انتظار برگزاری جشنواره جهت نمایش آثار خود نشسته اند که آورده خوبی برای استان گلستان است.

وی افزود: اکنون زمان رسانه است و رسانه میدان دار است در شتاب، برای سبقت، برای انتقال حرف خود به دنیا، حرکت در حوزه فیزیکی را در نور دیده و در کوتاه ترین زمان در عرصه پهناور زمین انتقال می یابد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ما هر قدر کار کنیم، هیچ وقت چیزی را کامل نبینیم بلکه بیندیشیم فرصت های بیشتری وجود دارد که دیگران در کنار ما می توانند ارائه کنند.

وی با اشاره به این که در جریان استمرار جشنواره، نظر سنجی ها، ارزیابی ها، مشورت ها و بازخوانی ها در راه کمال یابی ضروری است، افزود: اولویت ها را مهم بدانیم توجه به شهدای رسانه و خانواده شهدا مهم بود که مد نظر جشنواره رسانه از ابتدا تاکنون بوده است و در این مرحله نیز نگاه تحولی به استان هم بسیار خوب است و جای تشکر دارد ضمن اینکه در شلوغی فضای رسانه ای دنیا و کشور، محصول گرفتن سخت است اما محال نیست لذا باید تلاش کرد و نا امید نباشیم.

حجت الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی هم در جهت کمک به برگزاری مناسب این دوره از جشنواره همکاری لازم را خواهد داشت و حمایت لازم را بعمل خواهد آورد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار