رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی به آمران معروف 12 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر طرح «آمران سلامت» را اجرا می‌کنند.

12 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر گنبدکاووس طرح «آمران سلامت» را اجرا می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ اصغر نودهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب آگاه‌سازی و حساس‌سازی اقشار مختلف جامعه در مبارزه و قطع زنجیره بیماری کرونا است.
وی تصریح کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی به آمران معروف در جهت آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه در مبارزه و مهار بیماری کرونا ۱۲ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای اجرای طرح «آمران سلامت» فعال شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این طرح از پنجم آبان ماه آغاز شده و تا ۱۵ آبانماه با هدف پیشگیری و مهار بیماری کرونا ادامه دارد.

* ۱۱۰ امدادگر به اقشار مختلف جامعه خدمات عام‌المنفعه ارائه می‌دهند/ ۱۲ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای اجرای طرح «آمران سلامت» فعال شد
وی بیان داشت: در این طرح ۱۱۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان به اقشار مختلف جامعه خدمات عام‌المنفعه ارائه می‌دهند.
نودهی گفت: تاکنون ۴ هزار نفر از اقشار مختلف راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت لسانی از ۱۱۰ نفر اعضای جوانان هلال‌احمر دریافت کردند.
وی ادامه داد: پایگاه‌های ثابت این طرح در درب ورودی جمعیت هلال احمر، دو پایگاه در میدان مرکزی، یک پایگاه در محوطه برج جهانی قابوس، یک پایگاه در پارک شهرداری و سه پایگاه در خانه‌های هلال شهرستان مستقر و سه تیم هم به صورت سیار در بازارچه روس‌ها، امامزاده یحیی بن زید (ع) و مراکز تجاری تردد می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس درباره پویش «دوباره مردمی کمک مومنانه»  توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر وارد میدان شدن دوباره مردم در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و با توجه به اینکه هلال احمر یک نهاد مردمی بوده در تلاش هستیم تا با کمک افراد نیکوکار بسته‌های معیشتی در قالب کالاهای اساسی تهیه کرده و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار