مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: وحدت در زندگی مسلمانان نقش مهمی دارد و همین انسجام و اتحاد در رفع تفرقه مفید و می‌تواند مثمر باشد.

وحدت در زندگی مسلمانان نقش مهمی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ما می‌توانیم با بهره گیری از اجتهاد مجتهدین و استفاده از اصول دین از تفرقه‌ای که منافقین قصد انجام آن را در بین مسلمانان دارند جلوگیری کنیم و بنده راسخ خدا و امت واحده پیامبر باشیم.

او ادامه داد: همین که اعتقاد به خدا، ایمان به پیامبر، عمل کردن به قرآن را وظیفه و ترویج فرهنگ سنت و سیره پیامبر را واجب می‌دانیم این مغناطیس انسجام و اتحاد در رفع تفرقه مفید و می‌تواند مثمر باشد.

آخوند میرابی در مورد وحدت شیعه و سنی گفت: بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی، مستکبرین دست به یکی و از صدام حمایت کردند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگی را تحمیل کردند که اتحاد شیعه و سنی در داخل کشور باعث پیروزی حق بر باطل شد.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: هدف نظام جمهوری اسلامی، تبیین احکام اسلام و ترویج دین مبین اسلام در تمام دنیاست و ما می‌توانیم با بهره گیری از قانون الهی و سنت نبوی پیامبر اکرم، مسلمانان را به دنیا به عنوان یک گروه متحد و منسجم معرفی کنیم.

او در مورد نقش وحدت در زندگی مسلمانان گفت: وحدت یک مقوله مهم و سفارش شده خداوند است و مسلمانان اعم از شیعه و سنی به این دستورالعمل اعتقاد کامل دارند و با تقویت برابر و برادر بودن، مقابل دشمن می‌ایستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار