کارگاه تولید ماسک گنبدکاووس در شرق گلستان با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان افتتاح شد.

افتتاح کارگاه تولید ماسک شرق گلستان با حضور استاندار

استاندار گلستان گفت: فاز دوم کارگاه تولید ماسک «بهزیست ماسک» با سرمایه‌گذاری بیش از 7 میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح شد.
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس هادی حق شناس در مراسم افتتاح فاز دوم کارگاه تولید ماسک در شهرستان اظهار کرد: فاز دوم کارگاه تولید ماسک بهزیست گنبد با تولید روزانه 350 هزار عدد و سرمایه گذاری بیش از هفت میلیارد تومان توسط بخش خصوصی خانم صالحیان افتتاح شد.
وی تصریح کرد: از اول اسفندماه که بیماری کرونا در استان گلستان شیوع میدا کرده تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در شهرک های صنعتی استان به ویژه آق قلا آغاز شد.
استاندار گلستان گفت: امروز تولید ماسک در کارگاه های تولیدی به لحاظ کیفیت و حجم تولید قابل قیاس با روزهای ابتدای شیوع کرونا نیست و بهترین ماسک سه لایه پزشکی در استان در حال تولید است که نیاز استان را برطرف کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا مواد اولیه مطلوب را در اختیار این کارگاه های تولید قرار داده تا با تولید بیشتر علاوه بر نیاز استان بتوانیم در رفع نیاز کشور هم نقشی داشته باشیم.
حق شناس گفت: این کارگاه تولیدی در آینده تزدیک دستگاه های تولید ماسک را از دو دستگاه به پنج تا هفت دستگاه ارتقا خواهد داد.
وی بیان داشت: این کارگاه تولیدی علاوه بر رفع نیاز مردم استان توانسته 30 نفر را به طور مستقیم اشتغالزایی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار